Ako nakupovať

Výber tovaru:

  • Pokiaľ viete, aký tovar si chcete kúpiť, môžete využiť vyhľadávanie v pravej hornej časti stránky - 
    • Po zadaní názvu výrobku kliknite na tlačidlo HĽADAŤ. Pri samotnom písaní názvu výrobku sa Vám už ukážu produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
  • Pokiaľ nemáte vopred vybraný konkrétny produkt, prejdite na ľavú časť stránky kde sú vypísané základné kategórie produktov. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.

Vloženie tovaru do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo DO KOŠÍKA v prípade, že sa nachádzate v zozname produktov / ak ste si otvorili detail produktu na vloženie do košíka použite tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA pričom tu si viete rovno aj upraviť koľko kusov chcete.
    Týmto krokom sa tovar automaticky vloží do nákupného košíka a vyskočí okno s informáciou o samotnom košíku.
    Môžete:
    • pokračovať v nákupe ďalej priamo zatvorením okna alebo po prejdení 10s sa okno zatvorí samo
    • prejsť do nákupného košíka kliknutím na POKRAČOVAŤ DO KOŠÍKA

Úprava obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK  v pravom hornom rohu stránky.
  • V košíku sa Vám zobrazí prehľadný zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Je možné ešte zmeniť množstvo v okienku s počtom kusov  , prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika . V dolnej časti košíka neprehliadnite súčet a info o doprave zdarma 
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ.

Doprava a platba:

  • Ako prvé vyberte krajinu doručenia.
  • Následne si zvoľte spôsob dopravy, ktorý Vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar napríklad vyzdvihnúť osobne na našej prevádzke alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z doručovacích služieb.
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru na prevádzke je zadarmo.
  • V závislosti od zvoleného spôsobu dopravy si vyberte aj spôsob platby. Objednávku je možné zaplatiť napr. platobnou kartou vopred, na dobierku pri doručení, alebo pri osobnom vyzdvihnutí na odbernom mieste Packeta ( predtým Zásielkovne ). Na prevádzke môžete tovar zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.  

Informácie:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky a jej bezproblémové doručenie.
  • Pokiaľ ste sa u nás zaregistrovali pri predošlej návšteve internetového obchodu môžete sa prihlásiť do svojho zákazníckeho účtu kliknutím na možnosť Prihlásiť sa do môjho účtu. Následne v prihlasovacom okne zadáte svoj e-mail ako užívateľské meno a svoje heslo a kliknete na PRIHLÁSIŤ SA. Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo Zabudnuté heslo, zadajte svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknutím na tlačidlo ODOSLAŤ poslať požiadavku. Na e-mail vám príde odkaz na vytvorenie nového hesla.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem tovar doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, označte „Tento tovar kupujem na firmu“ a vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, IČ DPH.
  • V dolnej časti stránky nájdete políčko „Zadať poznámku pre predajcov“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
  • Ak nie ste zaregistrovaní a chcete tak urobiť pri vytvorení objednávky začiarknite políčko „Chcem sa registrovať“ .
  • Ak chcete dostávať ponuky mailom začiarknite políčko „Chcem odoberať newslettery“.
  • V pravom hornom rohu si viete skontrolovať zhrnutie objednávky aj s vybranou dopravou a spôsobom platby.
  • Pokiaľ máte všetko vyplnené a skontrolované,
    kliknite na tlačidlo „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY“.
  • Objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Po prijatí objednávky sa Vám zašle automatický e-mail o tom, že sme Vašu objednávku obdržali. Ak Vám toto oznámenie do 24 hodín nepríde a nenájdete ho ani v zložke nevyžiadanej pošty (spam), kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom a preveríme Vašu objednávku.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky Vám zašleme k objednávke potvrdzujúcu e-mailovú správu. Ak nie je možné Vašu objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete o tejto skutočnosti telefonicky alebo e-mailom informovaní.

Výzva k odberu

  • V prípade, že ste si zvolili osobný odber tak po pripravení Vašej objednávky na prevzatie Vám príde notifikácia e-mailom o možnom odbere.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz